مشاوره خصوصی علیرضا افشار

اعتیاد به فیلم آموزشی

پاسخ داده شد
0
0

استاد سلام
من معتاد فیلم آموزشیم به طوری ک برا هر مبحثی میخوام اول فیلم آموزشیشو پیدا کنم.
استاد چ کنم؟؟؟

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
پاسخ عالی
0
0

سلام

بارها گفتم که فقط برای دروسی که درسنامه و آموزش کتاب های کمک درسی برای شما قابل درک نیست به سراغ فیلم آموزشی کنکور و کلاس آنلاین و … برید .

نه اینکه این آموزش های مجازی بد باشه ؛ بد نیست اتفاقا خیلی هم مفصل هست و همین مفصل بودنه جای تمرین و تست شما رو میگیره و برنامه ریزی هاتون بهم میریزه . استاد هم یکبار هر مبحث درس میده و رد میشه و دیگه برگشت و دوره نداره تا قبل از عید و همین باعث میشه مباحث ماه های اول را فراموش کنید . اما تدریس لایه ای با برگشت به عقب و کلاس رفع اشکال و حل تمرین و … خیلی خوب میتونه باشه که متاسفانه هیچ کدام از این مجموعه ها مشاور محور نیستند و استاد تنها تصمیم میگیره کی و چجوری ، چه کاری کنه

تدریس لایه ای یعنی همان برنامه آزمون که برای هر مبحث کلی دوره و مرور داره و مباحث گذشته را در فواصل مشخص براتون دوره میکنه تا هم قوی تر بشید و هم فراموشی آنها به صفر برسه .

اما اساتید فیلم ها و کلاس های کنکوری حجمی کار می کنند و طوفانی از مطالب و تدریس از یک مبحث فقط ظرف چند هفته خواهند داشت و دیگه کاری با دوره و تثبیت آن ندارند .

پس خواهش می کنم علیرغم اینکه بازاریاب های این موسسات شما را تشویق به فول پکیج می کنند ، فقط برای چند درس ضروری به کلاس مجازی بزید و DVD کنکور بخرید و تایم دست خودتان با کمک درسی ها باشه بهتره

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
نام*
ایمیل*
دکمه بازگشت به بالا