مشاوره خصوصی علیرضا افشار

انگیزه و انرژی لازم قبل از شروع به جمع بندی نهایی

0
0

سلام استاد
خسته نباشید
استاد فارغ التحصیل هستم که حسابی کار کردم . تراز هام توی آزمون قلم چی 5300 بوده است . سوالات قلم چی بشدت هر چه تمام تر سخت است و خیلی نسبت به سال پیش سخت شده است . آزمون های شما را که در سایت قرار می دهید میانگین درصد هام 55 است . با توجه به کلاس هایی که داشتم همه مطالب را خواندم و توی عید وارد دور دوم شدم. توی نیمسال اولم هر روز در آبان و آذر آزمون گرفتم که میانگین درصد هام 55 در درجه سختی که 3 تست سخت ، 5 تست متوسط ، 2 تست آسان است . توی دی ماه هر 3 روز یک بار آزمون جمع بندی نیمسال اول به صورت جامع گرفتم که میانگین در مجموع 58 درصد با توجه به همان سختی که عرض کردم ، شد. در بهمن و اسفند ماه که طبق بودجه بندی آزمون به جز ریاضی و زیست پیش رفتم و یک دور را تمام کردم. اواخر اسفند ماه تا 7 فروردین مشغول جمع بندی پایه شدم و به موفقیت انجام شد. مباحث پایه را که دور دوم دارد را به جز عربی و زبان انگلیسی که نرسیدم از خودم به محض مرور مطلب آزمون فصل آزمون را حل می کردم .میانگین درصد هام 55 است که دردصد از 30 الی 90 دارم. متاسفانه من از آزمون آخر بهمن با استفاده از کلید آزمون های قلم چی را می دادم ولی درس ها را می خواندم و به شما عرض کردم که چه کارهایی را انجام دادم . الان هم مشغول رفع کم کاری که شده به همراه جمع بندی نیمسال اول دوازدهم هستم و همچنان فصل آزمون ها را با میانگین 55 می زنم و واقعا وقت ها را طبق چیزی که نوشته است عمل کنم و بعضی وقت ها وقت تازه اضافه می آورم.
چند سوال از محضرتان دارم:
1- من می خواهم تا 20 فروردین یک دور دیگر دوروس عمومی را تمام بکنم و از 21 فروردین ماه الی 31 فروردین ماه یک دور دیگر درس ها را مرور بکنم و بعد ازآن تا 16 که اولین جامع من در اولین آزمون جامع سنجش که حضوری است ، شرکت بکنم . و همین طور می خواهم که آزمون اختصاصی به تعداد 10 الی 15 تست برگزار بکنم که دروس اختصاصی هم در آن 14 روز یک دور دیگر تمام بشوند.و هر روزی 3 تا جامع عمومی حل بکنم که 45 جامع حل کرده باشم که دور دنیا در 4 ساعت عمومی است . به نظر شما این کار درست است؟
2- این روز ها که سخت مشغول خواندن هستم و در این ایام عید که هستم و فردا 13 فروردین است وتمام می شود من نزدیک به 80 ساعت تا الان کار کردم. این قدر حساس به کار بودم که به همراه مادرم مسافرت نرفتم ولی پدرم و خواهرم بدلیل اولین عید سال مرحوم پدربزرگ بود در مسافرت و عید و بازدید بودند. به نظر شما من می توانسم که کار بهتری انجام بدهم؟
3- این روز ها انرژی و روحیه من کاهش پیدا کرده است . من چه کار باید بکنم که روحیه و انگیزه کاملا به صورت سابق برگردد و پر تلاش بشوم؟
4- من در آرایه های ادبی لوح ها را کامل ندیدم و خیلی کار حرفه ای براش نکردم . به نظر شما من چه زمانی مشغول کار در این قسمت بشوم؟
5- من نکته و تست کلاس شیمی و فیزیک را که کلاس ساالیانه می رفتم را ثبت نام کردم و قرار است که قبل از شروع کلاس ها من فیلم های تدریس خلاصه شده درس ها را ارائه بدهند و سر کلاس همش تست و جامع حل بکنیم و جنس سوالات گفتند که متفاوت است و هنوز به ما این فیلم ها را ارائه نکردند و قرار است که خود موسسه بهمان اطلاع بدهد . من می خواهم در بازه 1 اردیبهشت ماه الی 13 اردیبهشت ماه ببینم و سریع بخوانم و حل تست هایی که می شود را انجام بدهم. شما با این کاری که می خواهم بکنم موافق هستید؟
6- من بررسی که کردم متوجه شدم که باید 20 تست درست در کنکور سراسری جواب بدهم که در داروسازی دانشگاه شهید بهشتی تهران یا آزاد تهران قبول بشوم تهران برای من از لحاظ مکان تحصیلی برام راحت تر و آسان تر است و جا و مکان دارم. به نظر شما من می توانم با این سطحی که دارم قبول بشوم؟
7-کنکوریوم کارنامه برای هر کنکور که پاسخبرگ اسکن می شود و برگزاری می شود درست می کند. به نظر شما از این قابلیت استفاده بکنم؟
8-کنکوریوم سه تا جامع آنلاین در هر بسته قرار داده است که فقط افرادی که تهیه کردند بتوانند استفاده بکنند . به نظر شما من این سه جامع را در چهار روز پایانی کنکور استفاده بکنم ، کار درستی است؟
با تشکر و شرمنده بابت طولانی بودن متن سوالم

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
1
0

سلام

برای پاسخ همه پرسش هات باید وقت نک جلسه تلفنی بگیرید

واتساپ ۰۹۳۵۸۹۶۰۵۰۳

اول از همه کم تسبطی هات کار کن و بعد برو سراغ مباحث نخوانده و آنها روبراه کن

ارزشش داره که بهترین خودت باشی و از نیمه اردیبهشت استارت جمع بندی شناور بزنی که اگر مباحث کم تسلط گذشته رو بلدی بری سراغ خواندن نخوانده ها

 جمع بندی به سبک شناور بهت کمک میکنه تا بتونی هم قبلی ها با جامع دوره کنی و هم مباحث جدید بخوانی و راه بیفتی ؛ اصل مشکلت رو کم تسلطی دیدم و راه حلش هم مکث بیشتر تست پوششی برای مرور در خلال مطالعه و پیشرفت روی سایر مباحث است .

 

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
نام*
ایمیل*
دکمه بازگشت به بالا