مشاوره خصوصی علیرضا افشار

تصمیم گیری در مورد اینده و پشت کنکور ماندن

0
0

سلام استاد افشار وقتتون بخیر

(استاد لطفا راهنماییم کنید)

استاد من فارغ التحصیل ۹۹ هستم در رشته تجربی با معدل کل دیپلم ۱۵ ،در کنکور ۹۹ و ۱۴۰۰ شرکت کردم اما هیچ مطالعه ای نداشتم و فقط نقش درس خوان ها رو بازی میکردم و همه اشناها و خانواده هم فکر میکردن من دارم درس میخوانم و هر سال کارنامه الکی بهشون دادم و پشت کنکور موندم .

برای کنکور ۱۴۰۱ نیز پشت کنکور موندم اما هیچ مطالعه ای نداشتم تا الان (۱۴اسفند ۱۴۰۰) اما تصمیم گرفتم بخونم اما نمیدانم با همه توان برای ۱۴۰۱ بخوانم یا با ساعت مطالعه کم برای کنکور ۱۴۰۲؟

اگه بخوام برای ۱۴۰۱ بخونم من به ساعت مطالعه بالا عادت ندارم و برای ساعت مطالعه های بالا که میخوام بخونم امروز و فردا میکنم،

از طرفی هم بخوام برای ۱۴۰۲ بخونم از طرف اشنا ها و خانواده تحت فشار هستم چون انها از من انتظار دارند به هر حال انها باورکردند من درس میخوانم

حال بنظرشما من چکار بکنم؟

لطفا راهنمایی ام کنید

  • نیما 2 سال قبل سوال کرد
  • آخرین ویرایش 2 سال قبل
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

سلام

اصلا به سال بعد فکر نکن به هیچ وجه. الان تغییر نکنی این چرخه دوباره تکرار میشه.و سال بعد هم اتفاقی نخواهد افتاد

زمان راه حل نیست. شما باید تغییر اساسی کنی، باید ماهیت عوض کنی  لایو جمعه هفته پیش (۱۴۰۰/۱۲/۱۳) مفصل درموردش صحبت کردم. سیو کردم حتما ببین.

قرار نیست از امروز ۱۲ ساعت مطالعه داشته باشی. از ۵-۶ ساعت شروع کن ولی روندت خیلی سریع صعودی باشه. یعنی عالی ‌ و درجه یک  کار کن که بتونی تا آخر اسفند به ۱۰/۱۲ ساعت برسونی.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
نام*
ایمیل*
دکمه بازگشت به بالا