مشاوره خصوصی علیرضا افشار

روش مطالعه و آمادگی و اصول جمع بندی

پاسخ داده شد
1
0

سلام استاد . من فارغ التحصیل هستم.
خسته نباشید
استاد من چند تا سوال دارم.
1- من در فارسی بخش آرایه ها ضعیف هستم و براش یک مجموعه 4 لوح تهیه کردم . با توجه به کلاس هایی که می روم و می رفتم و شرایط های مختلفی که قرار گرفتم و بودم موفق شدم که 2 تا لوح را ببینم . به نظر شما من یک بار دیگکر اون لوح ها را مشاهده بکنم و سراغ کتاب تست آرایه های ادبی نشر الگو بروم یا اینکه سریع یک دور دو تا لوح را مرور بکنم و بعد دو لوح را تمام بکنم و سراغ کتاب آرایه های الگو بروم؟
2- من داوطلبی هستم که در جمع بندی پایه دهم بدلیل مبتلا به کرونا شدنم نتوانستم جمع بندی بکنم ولی بعدش که پایه یازدهم را شروع کردم پشت سر هم و بدنبال کلاس هام بودم و هیچ وقفه ای نیافتاده است . به نظر شما در ایام عید ابتدا مطالب دهم را بخوانم و سراغ یازدهم بروم یا ابتدا یازدهم وبعد دهم را مطالعه بکنم ؟ ( هر دو پایه در طول سال خوانده شدند.)
3- من برای زبان انگلیسی در تست های لغت به خوبی ترجمه جمله را انجام می دهم و همین طور کلمه ها ولی نمی توانم به خوبی تشخیص بدهم که کلمه مورد نظر برای جای خالی کدام گزینه است . من برای رفع این مشکل باید چه کار کنم؟( کلوز عالی هستم و ردینگ متوسط هستم)
4- برای استفاده از فصل آزمون باید ابتدا یک مبحث را مطالعه بکنم و بعد تست بزنم یا اینکه ابتدا آزمون را بگیرم و بعد بخوانم و مجددا آزمون را حل بکنم؟ ( من خودم فکر می کنم که نیاز است که بعد از اتمام یازدهم یک دور دیگر جزوه های زیست را مرور بکنم)
5- در قواعد عربی بخش فعل ها مشکل دارم . به نظر شما من چه کار برای تسلط ایجاد کنم خوب است ؟ ( درک مطلب متوسط ، ترجمه متوسط ، قواعد اسم کاملا مسلط ، بخش لغت مسلط هستم .)

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
پاسخ عالی
1
0
  1. سلام

نظرم اینکه لوح هایی که دیدی دیگه‌نبینی و بری براشون حل تست انجام بدی و هر لوح جدیدی که دیدی، بلافاصله حل تست و تمرین داشته باش وگرنه یادگیری کامل نمیشه.

فیلم های آموزشی در سال کنکور 

تند تند پیشروی کردن فایده ای نداه. حتما باید درس های قبل و دروسی که‌ خواندی مرور و جمع بندی کنی. دروس دهم رو با الویت برنامه شروع صفر همین الان و قبل عید مرورو جمع بندی کن. بعدش هم دیگه ادامه دهم و یازدهم رو بخوان و تکمیل کن.

برنامه شروع صفر ۵۰ روز

برای تشخیص کلمه باید جمله زیاد ببینی و بخوانی. لغات رو حتما در جمله یاد بگیر.

روش مطالعه زبان انگلیسی

بله نیاز نیست دوباره بخوانی. اول تست بزن ببین بادی یا خیر. کجاها فراموش شده و بلد نیستی فقط همون قسمت بخوان. نکات و خلاصه های زیست هم میتونی قبل از آزمون گرفتن  مرور کنی.

بهترین منابع جمع بندی

چندین فعل ماضی و مضارع رو صرف کن تا یاد بگیری. قواعد هم سعی کن اول تشریحی یاد بگیری بعدش بری سراغ تست. اول در جمله یادبگیر. حتما هم یک منبع داشته باش و با تست های ساده و سراسری شروع کن.

روش مطالعه عربی 

برنامه شروع صفر عربی

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
نام*
ایمیل*
دکمه بازگشت به بالا