مشاوره خصوصی علیرضا افشار

آموزش ابتدایی فرهنگیان از ریاضی راحت تر است یا انسانی

0
0

سلام
خسته نباشید
سوال داشتم خدمتتون واقعا ممنون میشم جواب بدهید.
امسال دیپلم تجربی گرفتم با معدل کل 17/5وکتبی14/5ودر کنکور هم چیزی نخوانده بودم تجربی 58000وهنر8000شدم . دانشگاه نرفتم وتا الان هم مطالعه ای نداشتم،امسال تجربی شرکت نمیکنم .
هنر وزبان را شرکت میکنم ولی نمی‌دانم نظری انسانی باشم یا ریاضی، از ریاضی:( آموزش ابتدایی فرهنگیان) را می‌خواهم واز انسانی: (آموزش راهنمایی ومشاوره فرهنگیان یا امور تربیتی فرهنگیان) را،حفظیاتم قوی هست و به کتاب‌های انسانی علاقه دارم اما نمی‌دانم دراین مدت باقی مانده می‌شود یانه برای ریاضی هم در این مدت میتوانم فارسی را تا۲٠ دینی ۴٠ و زبان و عربی هر دو10در کنکور بزنم وشیمی و ریاضی و فیزیک را قسمت‌های پرتکرار تست خیز را کار کنم هر سه را تا10 بزنم البته تا الان این سه تارا (اصلا) بلد نیستم.
به درسهای رشته انسانی و رشته های دانشگاهی آن از جمله دورشته ای که گفتم در فرهنگیان علاقه دارم ومیتوانم بخوانم فقط چون شنیدم از ریاضی با درصد های کم قبول می‌شوند گفتم، من هم از ریاضی فقط آموزش ابتدایی فرهنگیان را می‌خواهم.
انسانی هم اگر امسال قبول نشوم آیا سال بعد دیپلم مجدددر رشته غیر متناظر و ترمیم معدل وجود دارد؟
چون اگر تاثیر معدل 1402قطعی شود برایم خوب نیست امسال هم که تاثیر 40 درصد مثبت هست و من دیپلم تجربی با معدلی که گفتم هستم .
_کدام را انتخاب بکنم؟
_آیا سال بعد دیپلم مجدد و ترمیم معدل وجود دارد؟
_واینکه با لیسانس ابتدایی فرهنگیان ارشد می‌توان مشاوره یا روانشناسی بالینی شرکت کرد یا اصلا از آموزشراهنمایی و مشاوره یا امور تربیتی ارشد می‌توان روانشناسی بالینی شرکت کردومطب داشت؟
ممنون میشم راهنمایی ام کنید چون میخوام الان برای ثبت نام کنکور یکی از این دو رشته ریاضی یا انسانی را ثبت نام کنم.سوال را از پرسش وپاسخ سایت هم فرستادم ولی در صفحه پیدا نکردم اینجا فرستادم خدمتتون. منتظر راهنماییتون هستم.

  • ثمین 2 سال قبل سوال کرد
  • آخرین ویرایش 2 سال قبل
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

سلام.

به جای این همه فکر و خیال درس ها رو خوانده بودین به تسلط نسبی رسیده بودین.

کنکور ۱۴۰۱ هنوز نیمده ، شما به فکر ترمیم معدل ۱۴۰۲ هستی؟

نظرم اینکه مباحث تست خیز و روان رشته انسانی رو کار کنی ، چون راحت تر میتونی به تسلط برسی. خوب بخون همین امسال قبول بشی. انقدر به فکر سال بعد و ارشد و… نباش. هیچ کدوم اینا تا زمانی که الان خوب نخونی و درجه یک نباشی به دست نمیاد.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
نام*
ایمیل*
دکمه بازگشت به بالا