مشاوره خصوصی علیرضا افشار

ابلاغیه تقسیم دروس بین دی و خرداد

پاسخ داده شد
1
0

سلام استاد، ان شاءالله حالتون خوب باشه

فارغ التحصیل انسانی هستم.
من برای ترمیم معدل دی همه درس هارو ثبت نام کردم و الان مطلع شدم امکان تقسیم بین دروس هست ولی نامه ای برای مدرسه بزرگسالان شهر ما نیومده( گفتن هنوز اطلاعاتم رو ارسال نکردن تا این هفته اطلاعاتمون رو ارسال میکنن)…اگه نامه بیاد میشه تقسیم کرد تا قبل از ارسال اطلاعات ولی اگه نیاد که هیچی ….حالا اگه بعد ارسال اطلاعات نامه بیاد ….واقعاذهنم درگیر شده…..

الان برنامم بهم ریخته موندم چیکار کنم همه رو بخونم یا ….
اگه نشه تقسیم کرد خوب تکلیف معلومه باید همه رو خوند
ولی اگه بشه تقسیم کرد:
۱) درسی مثل زبان،ریاضی،فنون،فلسفه، که کمی ضعف دارم رو بذارم خرداد تا بیشتر بخونم و بقیه درس هارو دی ترمیم کنم کار درستیه؟

۲)من که هزینه برای تمام دروس پرداخت کردم بنظرتون میشه درسارو تقسیم کنم؟

لطف میکنید پاسخ بدید…..

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
پاسخ عالی
1
0

سلام

اگر بخاطر نیومدن بخشنامه و .. هست به نظر من بهانه اس وقتی ابلاغیه منتشر شما دست من و شما  رسیده حتما قبلش به مدارس بزرگسالان دادند ( رسم بر این است)

واقعا که امسال شدیدا اعتقاد دارم دوستان سنجش و آموزش و پرورش در مصوبات شورای عالی انقلاب ف موندن و هر هفته یک ایراد و باگ و پشت سر تبصره به شرایط کنکور 402 اضافه میشه و همین باعث شده داوطلب امسال با آرامش خاطر درس نخونه

 

شما هم اگر دیدی چوون هزینه دادی و راهی نداری برای تقسیم دروس مجبوری از الان تا هفته چهارم دی وقت بذاری برای صرفا ترمیم و بالا کشیدن خودت در نهایی و انشاله بعدش کنکور ( نترس وقت هم داری)

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
نام*
ایمیل*
دکمه بازگشت به بالا