مشاوره خصوصی علیرضا افشار

ترس و اضطراب از نتیجه

0
0

سلام استاد
خسته نباشید
استاد فارغ تحصیل رشته تجربی سال 1400 هستم. استاد، من من مباحث کم تسلط را به اتمام رساندم و دیگر مشغول نخوانده هام که به شرح زیر است هستم . ( نخوانده ها در فارسی دروس 14 الی 18 – دین و زندگی درس آخر – زبان کل یازدهم – زیست هم بدن انسان یازدهم + گیاهی + فیزیک : فیزیک هسته ای + شیمی : فصل 3 یازدهم + فصل 4 دوازدهم از اصل لوشاتلیه است)
استاد من دو تا سوال دارم
1- من می خواهم تا پایان این هفته عمومی ها را به اتمام برسانم و بعدش از روز شنبه وارد آزمون جامع عمومی بشوم و همزمان با آن در درس فارسی و عربی از موج آزمون استفاده بکنم. باقی مانده تخصصی ها هم تا 1 اردیبهشت ماه به اتمام می رسد. علت تاخیر در اتمام اختصاصی ها به خاطر کلاس هام است که تا اون موقع به اتمام نمی رسد . به نظر شما این کار درستی است؟ پیشنهاد بهتری دارید؟
2- من امسالم نسبت به پارسالم خیلی بهتر عملکرد داشتم. در ماه آبان و آذر هر روز از خودم آزمون می گرفتم. دی ماه هر سه روز یک بار آزمون جمع بندی نیمسال اول دوازدهم از لرنیتو با سختی که شما در تماس تلفنی داشتید می دادم. میانگین درصد هام 55 الی 65 در سختی که سه سوال سخت از ده سوال ، پنج سوال متوسط از ده سوال ، دو سوال آسان از ده سوال بود. نیمسال دومم هم در دور دوم خواندن درس ها در عید برای اختصاصی هام با توجه به پاسخ هایی که از شما دریافت کردم فصل آزمون چهار درس اختصاصی را تهیه کردم و از خودم آزمون گرفتم. میانگین درصد هام 65 الی 50 و گاها 90 درصد هم است. از طرفی هم دبیر کلاس شیمیم بهم امید قبولی در رشته های تاپ دارد و به خاطر همین قبولی مورد تهدید قرار گرفتم. البته زمان تهدید وقتی بود که دیگر دور دوم خواندن پایه و نیمسال اول دوازدهم به اتمام رسیده بودو این درصد ها کسب کردم. با توجه به این توضیحاتی که عرض کردم هر شب که موقع خواب می شود یک استرس شدیدی بهم وارد می شود که به فکر فرو می روم. به نظر شما من چه کار باید بکنم که شدت این استرس کم بشود و اولین جامعم که 16 اردیبهشت آزمون سنجش به صورت حضوری است کار دستم ندهد و شب ها با آرامش بیشتری بخوابم؟
با تشکر

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

سلام

بهتر بخوانید و به آخر داستان و نتیجه کنکور فکر نکنی استرس از روی شما برداشته و کمتر میشه

نکته خیلی خیلی مهم اینه که تا جایی که میشه قوی کار کنی و از خودت راضی باشی تماما

جامع های عمومی هفته ای ۴ تا از رشته های جز خودت آغاز کن و از هفته سوم اردیبهشت ماه هر ۵ روز یک جامع به روش جمعبندی شناور بزن و برگرد روی اولویت ها مطالعه داشته باش

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
نام*
ایمیل*
دکمه بازگشت به بالا