مشاوره خصوصی علیرضا افشار

بعد از درخواست الویت بعدی انتخاب رشته شرایط انتخابی است یا اجباری؟

0
0

آقای افشار سلام

من فقط یه سوال مهم داشتم ازتون اگه جواب بدین ممنون میشم

اونم اینه که من اولویت اولم رو قبول شدم. الان میخوام تغییر اولویت بدم به رشته ای دیگه از الویت های بعدیم که خیلی بهتر از الویت اولم هست و نسبت به آخرین داوطلب آن در رتبه خوبی هم پذیرفته شدم.

اگر درخواست بدم دانشگاههای مبدا و مقصد موافقت کنن ولی شرایط دانشگاه مقصد بنا به گفته های شما سختگیرانه باشه آیا میتونم نرم اونجا و توی همین دانشگاه اولم شروع به تحصیل کنم؟(منظورم بعد از ثبت درخواست در سایت سنجش و پیگیری آن همه چی تغییر میکنه یا دست خود من هست که چه تصمیمی بگیرم). آقای دکتر این مسئله مهمیه و ممکنه برای خیلی ها سوال باشه چون ندانسته نباید دست به اقدامی زد. زمان زیادی هم نمونده برای ثبت درخواست.

  • آرین 3 سال قبل سوال کرد
  • آخرین ویرایش 3 سال قبل
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

سلام

در بررسی اولپیت های بعدی شما در سازمان سنجش اگر نمره آن رشته ـ محل را داشته باشید و ظرفیت خالی هم در آن وجود داشته باشد با مکاتبات سازمان سنجش با دانشگاه ثانویه برای انصراف از اولی و ثبت نام در ثانوی مشکلی نخواهید داشت . اما اگر برای انتقالی در بهمن ماه ( بعد از گذران ترم اول) اقدام بفرمایید دیگه سنجش فقط نمره شما رو چک میکنه و دست او نیست که با انتقال شما موافقت کنه یا نه و سنجش فقط واسطه ارائه درخواست شما به دانشگاه های مبدا و مقصد می باشد

اگر یکی از آنها موافقت نکنند هم مشکلی نداری و میتونی در رشته فعلی خودت باشی

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
نام*
ایمیل*
دکمه بازگشت به بالا