مشاوره خصوصی علیرضا افشار

علاقه نبودن به رشته

0
0

سلام آقای افشار .پشت کنکور موندم .عاشق رشته پرستاری بودم اما امسال مجبور به انتخاب رشته حسابداری دانشگاه ازاد شدم .ولی از همان اول اصلا علاقه ای به این رشته نداشتم و گفتم شاید کم کم علاقه مند شدم ..با شما هم مشورت کردم گفتید برم به دانشگاه بهتره .اما الان یک ماهه که گذشته و من نه تنها علاقه مند نشدم بلکه مدام اعصابم خورده و از طرفی به فکر خواندن برای کنکور مجدد در کنار دانشگاهم هستم .اما به ثانیه نشده خودمو سرزنش میکنم که تو پارسال انقد واسه 98 خوندی اخرشم کاردانی بهداشت خانواده ازاد شهر دیگه اوردی و نرفتی کلا منصرف کنکور مجدد هم میشم و میرم تو فاز مقایسه کردن خودم با بقیه که فلانی قبول شد تو تکمیل ظرفیت پرستاری و تو نشدی فردا اون میخواد طرحش بگذرونه تو ایا کار گیرت بیاد یا نه و… طوری که انقد به این چیزا فکر میکنم که ازخودم بیزار شدم ..حتی به این فکر میکنم که بعضی از همکلاسی هام که حتی ذره ای واسه کنکور نخوندن و عذاب نکشیدن فرقشون با من چیه ؟!!

اقای افشار خواهشا بگید من چیکار کنم ؟چجوری به رشته ام علاقه مند بشم و دست از مقایسه خودم با دیگران بردارم و از این فکرا رها بشم یا اینکه چجوری برنامه ریزی کنم در کنار دانشگاه برای کنکور 99 هم بخوانم؟

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

سلام

حسابداری رشته خوبیه . نه انقدر سنگین هست که اذیت بشی و نه انقدر بازار کارش ضعیف هست که فارغ التحصیل آخرش انگیزه برای کار نداشته باشه .

باید همه تلاشت بذاری تا بهترین دانشجو این رشته در دانشگاهت بشی و این خیلی کمکت میکنه تا بتونی تصمیم درست بگیری و اگر دیدی خیلی با روحیاتت سازگار نیست چون دانشگاه پولی هستی میتونی در کنار داشتن حسابداری آزاد مجدد کنکور شرکت کنی .

سعی کن با ترن بالایی ها و اساتید با انگیزه صحبت کنی و در مورد رشته ات اطلاعات بگیری .

 

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
نام*
ایمیل*
دکمه بازگشت به بالا