مشاوره خصوصی علیرضا افشار

مسیر اشتباهی یه دوازدهمی!

0
0

سلام استاد
واقعااااااا شرمنده طولانیه خواهشا بخونین
من خیلی خرخون بودم ولی امسال که دوازدهمم داغونم دوروزه با اینحال ک تو ایام امتحانیم حتی درسم نمیخونم دو تا سوال دارم خواهشا هردو رو زود جواب بدین برام مهمه ممنون
۱.من سالهاست که فکر میکنم جام ایران نیست افکار و خیلی چیزام متعلق به اینجا نیست من تصمیمم اونقدر برا رفتن جدیه که پارسال زبان نروژی یاد گرفتن رو هم شروع کردم و حداقل میخوام چند سالی رو تو کشورای دیگه زندگی کنم شایدم یه روز برگردم ایران اما در هرصورت میخوام برم و میدونم که رویاهام حداقل الان اینجا بودن نیست حالا با توجه به اینکه میگن برای افرادی که میخوان مهاجرت کنن از اول درس خوندن تو کشورای دیگه بهتره تا اینکه درسو اینجا بخونن بعد برا کار برن پس من الان باید تو برنامه مهاجرت باشم اما اینجام وسط راه کنکور توی کلی کلاس کنکور با چندین منبع برای هر درس کنکور و در حالی که خانوادم با هزینه زیادی برای دبیرستان غیردولتیم کردن!
الان نه روم میشه براشون از رویام بگم(با این اوضاع اقتصادی و هزینه هایی که برام کردن) نه انگیزه ای برای ادامه این شرایط و دویدن در این راهی که هستم دارم؟ بفرض رتبه برتر کنکور شدم و دانشگاه تهران رفتم…آیا من واقعا ته این راه به آروزهام رسیدم؟مگه آرزوی من اونور مرز نبود؟
خانواده من میتونن بفرستنم اونجا ولی چجور بهشون بگم؟ری اکشنشون و….واقعا داغونم اگه از پارسال پیارسال میگفتم شاید اوضاع الان بهتر بود…شما جا من بودید چه میکردید با توجه به اینکه یا من الان باید برا کنکور بخونم یا خودمو برای آزمون های دانشگاه های خارجی آماده کنم؟
۲.من دندانپزشکی رو دوست دارم و خیلی خوشحالم که اومدم تجربی ولی از یه طرف عاشق مهندسی نرم افزار هم هستم بعضی اوقات بین این دو شک میفته به جونم بعضی اوقات رویاهام میکشه به نرم افزار و…!
ازون طرفم برم نرم افزار بخونمم باز یه حسی به دندون پزشکی دارم!
بنظرتون چیکار کنم از این دو به شکی در بیام؟
از یه طرفم خانوادم اصلا دوست ندارن چیزی جز دارو دندون و پزشکی بخونم!

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
1
0

سلام

کارشناسی یا دکترای عمومی اینجا بگیر و بعد برو

اول از همه امکانات پیش رو با توجه به همین شرایطی داخل کشور و وضعیت مالی خانواده و … استفاده کن و بعد به مهاجرت فکر کن

ضمنا الان این موقع از سال هم وقت تغییر رشته نیست و بهش فکر نکن و فقط خوب بخون و تست بزن و فکرت ببری آینده زمان حال از دست دادی که ضرر این ققضیه خیلی خیلی بیشتره

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
نام*
ایمیل*
دکمه بازگشت به بالا