مشاوره خصوصی علیرضا افشار

کنکور برای بار پنجم و علاقه به پزشکی

0
0

سلام استاد . من سال پنجمی هستش که کنکور میدم و پارسال کنکور نظام قدیم شرکت کردم..پایه درسی خوبی دارم وتوی این سال ها هر سال پیشرفت داشتم. ولی امسال با اینکه تصور میکردم قبول میشم قبول نشدم… خیلی زیاد به پزشکی علاقه دارم و هدفم کاملا مشخصه . ولی امسال به خاطر شرایطی که دارم و تلاشی که توی این چهار سال قبل داشتم و موفق نشدم خیلی احساس خستگی و ملال می کنم از به خاطر سپردن این همه مطالب جدید.
از طرفی واقعا دلم می خواد که بخونم و تنها شغل مورد علاقه من پزشکیه و نمی تونم به شغل دیگه ای فکر کنم.
توی این مدت از آبان ماه تا الان بارها سعی کردم شروع کنم و مقداری پیشروی هم کردم ولی فایده ای نداره و نمی تونم برنامه ای که میریزم رو اجرا کنم.
از طرفی هم وضع مالی خوبی ندارم و شرایط کنکور برام خیلی سخت میگذره ولی سعی خودمو میکنم که امکاناتی رو که لازمه داشته باشم.
نمیدونم می تونم از طرح مشاوره پاییز استفاده کنم یا باید مشاوره خصوصی بگیرم؟ میترسم نتونم برنامه هام رو دوباره اجرا کنم و بیشتر وقت رو از دست بدم.
با این حساب شما تصور میکنید اگه من از الان شروع کنم و با برنامه خوبی پیش برم امسال بتونم به هدفم برسم؟ واقعا امیدی هست ؟
و اینکه اگه مشاوره خصوصی بگیرم به من کمک میکنه یا اینکه این مشکل از منه و خودم باید باهاش کنار بیام .؟
من واقعا گیج شده ام و به کمک احتیاج دارم… خواهش میکنم….

  • فاطمه 3 سال قبل سوال کرد
  • آخرین ویرایش 3 سال قبل
  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
3
0

سلام

تغییر ۵ ساله برای کنکور اصلا کار کمی نیست ؛ باید خیلی وقت پیش ها خودت رو تغییر میدادی و برای کنکور زودتر نتیجه می گرفتی ؛ الان هم قرار نیست که بخواهی به روند ضعیف خودت ادامه بدی و باید حتما روی خودت کار کنی تا عوض بشی

نمی تونم مطمئن باشم که با گرفتن برنامه و مشاوره خصوصی راه بیفتی و باید حتما اول ساعت مطالعه و تعداد تست های خودت راه بندازی و بعد برای گرفتن برنامه اقدام کنی

چیزی که مشخص هست اینه که یک مسیر رو داری چندین بار اشتباه طی میکنی

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
نام*
ایمیل*
دکمه بازگشت به بالا