مشاوره خصوصی علیرضا افشار

کلاس های نکته و تست ، کتاب های جمع بندی مثل فصل آزمون و موج آزمون

0
0

سلام استاد
خسته نباشید
استاد من فارغ التحصیل تجربی با تراز 5800 در آزمون قلم چی جمع بندی نیمسال اول دوازدهم هستم. از خودم هر روز بعه جز استثنا این هفته بدلیل سلامتی خودم و خانوادم و موارد دیگر از 21 آبان آزمون می گیرم . میانگین درصد هام با توجه به سختی 2 سوال آسان و 4 سوال متوسط و 4 سوال سخت در 10 سوال آزمون به صورت میانگین کل 58 درصد است. چند سوال از شما دارم.
1- به نظر شما من نیاز به کلاس نکته و تست دارم؟
2- طبق تجربه شما من کتاب های موج آزمون یا فصل آزمون را مورد استفاده از چه ماهی بدهم؟ ( من می خواهم تا 20 اسفتند یک دور خواندنم تمام بشود)
3- برای افزایش تسلط و درصد در درس زیست شناسی چه کار باید بکنم؟ در آزمون هام درصد زیست نسبت به بقیه درصد ها حتی زمین شناسی کمتر است با وجود اینکه از کتاب الگو به همراه لوح های آقای دکتر آرام فر استفاده می کنم. دبیر کلاسم بهم گفته است که اعتماد به نفس در آزمون قلم چی به جز 24 دی نداری و حس می کنی هر سوالی انگار یک مطلب دیگر است و یک نکته خاصی است.
از لحاظ حس و روحی کاملا خوب هستم و بر خلاف سال پیشم هر روز نسبت به کنکور مجددم امید و انگیزه بیشتری پیدا می کنم.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
0
0

سلام

کسی احساس نیاز به کلاس نکته و تست کنکور داره که با تست های زیاد و دوره های خوب بازهم گیرهایی کوچیک در اغلب درس ها داره و میخواد خیلی فشرده یکدور آموزش و تست براش اتفاق بیفته

من نکته و تست کنکور بیشتر از کلاس طول سال کنکور قبول دارم چون اگر براش از قبل خوانده باشی و با معلومات سر هر مبحث بشینی برداشت های بهتری خواهی داشت

برای افزایش تسلط در درس زیست کنکور بعد از هربار تست پوششی مروری حتما برگرد و متن کتاب درسی را هم مطالعه کن

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما
نام*
ایمیل*
دکمه بازگشت به بالا